Den var litt bambiaktig,den der. Har du prøvd den på isen? Kanskje du kan male kvite prikkar på den?
Bambi var faktisk førsteinntrykket mitt også, men Gjermund har lært ein kulokkesang på kveding og den avsluttes med å lokke på "Søta".
Du kan legge til et lydspor på profilen, kanskje du kan legge den til der? :)
Legg inn en kommentar
3 kommentarer:
Den var litt bambiaktig,den der. Har du prøvd den på isen? Kanskje du kan male kvite prikkar på den?
Bambi var faktisk førsteinntrykket mitt også, men Gjermund har lært ein kulokkesang på kveding og den avsluttes med å lokke på "Søta".
Du kan legge til et lydspor på profilen, kanskje du kan legge den til der? :)
Legg inn en kommentar