Tuftelines hverdagsblogg...
tirsdag, juni 26, 2007
Geitene er ute!
Nå er geitene, geitekillingene og bukken ute og koser seg på beite
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar