søndag, desember 02, 2007

Prinsessen vår - med kjole!!


Ronja, 5 år, syns det var så ille at Idun ikkje hadde kjole på seg i bursdagen til Øyvind. Dermed var det jo bare å komme seg avsted å få tak i sorten. Prinsesser kan sjølsagt ikkje ligge på utstilling i bare body og strømpebukse!
Et lite fantejentesmil...tatt på badet i dunkel belysning med mobilkameraet.
Fortsatt litt flyktige smil, men kommer seg stadig...

Ingen kommentarer: