onsdag, oktober 08, 2008

Her var det litt surt og kaldt. Berit leder an turgruppa. Sigurd har kapitulert og fått på seg ei skikkelig lue!
Her gjelder det å gå forsiktig. Bratt og vanskelig å vite helt sikkert hva som gjemmer seg under snøen. Er det svaberg eller mose?
Tid for matpause med Hellesetvatnet. Til alles glede letter været opp og vi får en vakker solnedgang med nydelige farger. Nå er klokka blitt 1630 og vi har trasket i over 6 timer.
Fantastisk lys når sola kom!











Ingen kommentarer: