tirsdag, mai 06, 2008

Rast på heimvegen Nokon har funne heilt roen
Siste slake partiet før nedstigningen mot Knekkevasshytta
Klassisk telemarkskøyring på treski (Åsnes Veteran)
Irene satser friskt ned bjørkeskogen
Etter 10.5 timer var vi trygt tilbake i bilene...Vi hadde nådd toppen av Keipen 1362 moh og hadde tilbakelagt ca 1200 høgdemeter over en strekning på 2.8 mil. Pulsklokka mi viste at eg hadde forbrent 5600 kcal og at snittpulsen min hadde vært 153.
Det sier seg sjøl at her var det mer psyke og "stålvilje" enn noe annet som dreiv meg mot toppen.

For å si det kort - det var elitetroppen i turlaget (IST) som var på tur; og eg fikk være med...!

Fantastisk og ufattelig. En tur eg seint vil glemme og (faktisk) gjerne vil gjenta!







3 kommentarer:

Are sa...

Meget bra telemark-bilder!

Tufteline sa...

han som står for mesteparten av bildene eg har tatt med i bloggen er profesjonell fotograf...

Are sa...

Da var det ikke fullt så imponerende, men likte spesielt godt siste og fjerd siste bilde (det av han som står på han som hviler hehe)