onsdag, april 23, 2008

Kveldstur til Venevasseggja

Ein impulstur på grunn av fantastisk vær og en inspirasjonsmms frå ein i turlaget. Det var pudderføre og her ser Gunn Elin endelig målet... Flott utsikt, eller?

Linda ved varden, myser mot kveldssola, klokka er 20 Fjelltrimmen har lagt ut post, og vi innkasserte 10 poeng kvar.
Siste del av heimturen fekk vi selskap av månen, som var nesten full!

4 kommentarer:

Are sa...

Du er heldig som bor i sånne omgivelser. Ser helt fantastisk ut. Her er det (nesten) full sommer og snø har jeg glemt ut hvordan ser ut :P

Are sa...

Herlige bilder. Du er heldig som bos så flott til. Her er det (nesten) full sommer og jeg har allerede glemt hvordan snøen ser ut..

PS Mine to første kommentarer svever nå rundt i tomrommet på verdensveven uten mål og mening siden du ikke hadde oppgitt noen e-postadresse hvor de kunne lande. Forhåpentligvis er det noen som finner dem der ute og tar godt vare på dem. Ha en fortsatt strålende dag!

Tufteline sa...

Ja eg kjenner meg heldig også - og endelig syns eg at det er kjekt å stå på ski. Litt knall og fall blir det fortsatt, men har jo utsøkt fallteknikk og har byttet ut strikkegenser og vadmelsbrok med litt mer smussavvisende materiale på bekledningen tjihi

Are sa...

Tipper du har blitt riktig så god på ski, men synes å huske at du hadde en herlig fallteknikk ja :)