søndag, april 13, 2008

Sove om natta...

Ja nå er både mamma og Idun fornøyd...
Idun spiser grøt om kvelden og sover store deler av natta.
Faktisk blir hun lagt i 19-tiden og sover vanligvis da til kl 06.
Det er jo bare helt fantastisk.
Her er noen bilder når Idun har tatt skjeen i egen hånd - ofte litt for langt inn i munnen...
Jeg er jo blitt et nytt og bedre menneske...iallefall i stand til å følge lengre tankerekker og reflektere litt bedre enn det som har vært tilfelle siste tiden.
En heldig bivirkning av sammenhengende nattesøvn er at jeg kanskje ser ting klarere og ikkje grubler unødvendig mye på ting.
Effekten av nok søvn må ikke undervurderes! (hihi)