mandag, oktober 23, 2006

Guttene på Vindskeivarden

Gjermund, Øyvind (under jakken, alltid noe tøys) og Erlend.
Utrolig kjekt å ha med en ekstra voksen på tur. At han i tillegg har godt lag med barn er ingen ulempe. Han fungerer også godt som "hest" når noen bare bæres.

Ingen kommentarer: