Tuftelines hverdagsblogg...
mandag, oktober 23, 2006
Guttene på Vindskeivarden
Gjermund, Øyvind (under jakken, alltid noe tøys) og Erlend.
Utrolig kjekt å ha med en ekstra voksen på tur. At han i tillegg har godt lag med barn er ingen ulempe. Han fungerer også godt som "hest" når noen bare
må
bæres.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar