søndag, oktober 01, 2006

Stølen vår



Bare noen bilder av framdrifta på stølen.
Det har jo vært plenty med flotte dager å jobbe her oppe på i sommer.
Vi har prioritert å vandre i fjellet.
Dessuten jobber vi best under press....

Men hytta er jo forsåvidt tett, iallefall taket.
Satser på å få jobbet noen timer til denne uken og neste slik at vi kan sette i gang innvendig.

5 kommentarer:

Are sa...

Ser bra ut. Hva blir bruksområdet når dere blir ferdige?

Tufteline sa...

Det blir i første omgang rekreasjonsområde for vår lille familie. Kan etterhvert også leies ut for jakt og fritid.
Det vil være 6-7 sengeplasser og en moderne kaggedo + gasskomfyr. Bare for å nevne noen av fasilitetene.
Tror vi kommer til å bruke det mye selv.

Are sa...

Høres bra ut. Selv tenker vi å ta jaktprøven i nærmeste fremtid, og på lang sikt skaffe oss jakthund, så jeg har stor sans for den ekstra dimensjonen ved en tur.

Anonym sa...

Ser jo ut til at det har skjedd ein del sia i sommer ja. Bra det. Får ting til der borte. Bli nok ferdig en gang.

Mvh Fossen

Tufteline sa...

Skjer ting ja, ligg faen ikkje på latsida, ska eg sei deg!