Han beskjeden og sjenert? Det kan hvertfall ikkje stemme...... Mvh Fossen.
Det har du også helt rett i Fossen, men det er jo lov å prøve seg. Eg har jo heller ingen oppfatning av at du og Hoffen e da heller, sjølv om andre kan oppfatte de slek.
Legg inn en kommentar
2 kommentarer:
Han beskjeden og sjenert? Det kan hvertfall ikkje stemme......
Mvh Fossen.
Det har du også helt rett i Fossen, men det er jo lov å prøve seg. Eg har jo heller ingen oppfatning av at du og Hoffen e da heller, sjølv om andre kan oppfatte de slek.
Legg inn en kommentar