torsdag, november 16, 2006

Flauefjes


Dette er et nytt ansiktsutrykk som Øyvind har begynt med.
Muligens i den hensikt å få noen til å tro at han egentlig er sjenert og beskjeden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han beskjeden og sjenert? Det kan hvertfall ikkje stemme......

Mvh Fossen.

Tufteline sa...

Det har du også helt rett i Fossen, men det er jo lov å prøve seg. Eg har jo heller ingen oppfatning av at du og Hoffen e da heller, sjølv om andre kan oppfatte de slek.