Jeg våknet i natt kl 05 av en forsiktig gnavsing og tafsing utenfor soveromsvinduet mitt. Jeg måtte bare opp og se..
Og der utenfor, 5 meter fra vinduet mitt, står en hel liten hjortefamilie! 2 kalver, ei kolle og en bukk m/store horn! Nokså fasinerende.
Grunnen til at jeg hadde hørt dem var at marken hadde fått rimfrost slik at det knaste litt når de beveget seg.
Hadde så lyst til å ta et bilde for å legge ut på bloggen min, men det krever alvorlig list og lempe. De har ikke store ører for ingenting!
1 kommentar:
Min tidligere nabo montèrte et kamera koblet til en bevegelses-sensor ut mot gaten. Motivet hans var å politianmelde sine naboer som av og til kjørte mot enveiskjøring 7 meter istedenfor å kjøre 2 km rundt.
Men spørs om ikke hjortene blir like snurt som naboene mine ble da de ble tatt bilde av :)
Legg inn en kommentar