onsdag, november 29, 2006

Lille-Lørdag

Litt nedstemt i starten av uken. Ikke helt på topp enda. MEN.
Jeg har fått ny kontrakt på videre 40% stilling på akuttposten.
Må jobbe annenhver helg da, men det får no gå.

No skal eg se framover og i morgen flyr eg til hovedstaden for å gå på et kurs.

Noen av de utfordringene vi vil jobbe med underveis i kurset er:

· lokke frem det beste hos meg selv og andre
· bruke egen og andres suksess som basis for videre utvikling
· hjelpe folk til å tenke selv og ta egne valg
· vurdere mål systematisk og utvikle strategier for å oppnå bedre resultater
· reflektere med kraft og visdom
· hvordan få til den gode samtalen med engasjement og kreativitet: hensikt, innhold og form

6 kommentarer:

Anonym sa...

Go tur til tigerstaden! Håper du ikke blir fyllesjuk gr 5!! S

Tufteline sa...

Takk for deg og nei, S. Ingen fare for det!

Tufteline sa...

Mente selvfølgelig "takk for det"

Anonym sa...

Grattis med kontrakten og lykke til med femstjerneren!

Tufteline sa...

Skal nok ikke drikke. Er blitt gammel og klok...hehe

Tufteline sa...

Takk skal du ha Are. God helg og juleferie... Skal kose meg i oslo i helgen. Det gleder jeg meg til. Lander på gardemoen kl 12.