...for vet du hva? I kveld da jeg skulle ha kursoppstart hadde jeg 10 deltakere på listen, men en av dem dukket ikke opp.
- Kjedelig...tenkte jeg.
Da jeg var ferdig med kursmøtet for de nye kursdeltakerne så jeg at jeg hadde et ubesvart anrop på mobilen. Jeg hadde også fått en beskjed på mobilsvar.
- Det var en dame som håpet at jeg hadde plass til å ta henne inn på kurset som hun hadde fått vite av en venninne at startet i kveld...
Jeg ringte henne opp igjen, selvsagt, og innen kl 19.30 hadde jeg 10 betalende deltakere på kurs!
Silvametoden funker den, iallefall til mitt formål!
Egentlig litt x-files, men anbefaler ALLE å ta et kurs. Skynd deg inn på nettsidene og meld deg på et kurs nær deg - du vil neppe angre!
Vi skal ta repeterende i oktober her i Førde og i november skal Sondre på ungdomskurs i Bergen.
4 kommentarer:
Heihei :)
Morro å kunne følge med på livet på gården :) Håper vi får besøkt dere i høst! Så er det jo kjempespennende å høre om resultater fra silvametoden da!
Hei Trine og takk for praten før i dag!
Ja, det er kjempespennende å få resultater ved å bruke teknikkene vi har lært på Silvakurs. Blir inspirert til å jobbe mer mot bestemte mål. Tror nok ikke at utviklingen her på gården er helt tilfeldig heller. Vi har jo tross alt tenkt mye og visualisert hvordan det skal bli.
Etter vekkerklokken har jeg brukt trefingerteknikken mye. Spesielt på jobb, men også ellers. Easy-Linda-way. Kjappeste og greieste måten å bruke silvametoden på...
Heisann, der.
Nå tror jeg jammen at det lysnet litt for meg her. Flott side dette, da. Fint at det går bra på alle måter. Flotte bilder også. Hils alle og ha en flott helg!
Så flott da, søs.
Innmari kjekt å se at folk har vært inne på siden min og er nysgjerrig på hvordan jeg har det og hva jeg driver med.
God helg til deg også!
Legg inn en kommentar