torsdag, desember 21, 2006

Familiebesøk



Et koselig familebilde fra når foreldrene mine var på besøk. Den bredskuldrete karen i sofaen er min bror, Ole-Andrè som er blitt 16 år. Mamma sitter i bakgrunnen og underholder på piano.

2 kommentarer:

Are sa...

Jøss. Ole-Andrè. Tror ikke jeg har sett ham siden han var baby... Hadde rent glemt du hadde en bror jeg :P

Tufteline sa...

ja, dei veks t! Vet ikke helt om jeg liker at han er blitt så stor. Og det gjelder forsåvidt bokstavelig også. Han trener vekter og drikker proteindrinker...har mest lyst til å kalle ham Bole-Andrè...
Men gøyal fyr med litt kort lunte...