Og gledelig jul til dere alle!
I går var jeg på årets mest spennende utfordring.
Jeg gikk på ski til Venevassegga...Det var 4.timer og 40 min fysisk anstrengelse som kostet blod, svette og over 2000 kcal!
Vel, det med blod er ikke sant. Jeg kom uskadet fra det takket være at jeg har blitt gammel nok til å se mine egne begrensinger i utforbakke. Jeg satt meg på skiene og seilte kontrollert ned fjellsiden.
I alle tilfeller en STOR seier og jeg er nesten sjokkert over at jeg kan være så fantastisk sporty!
Til alt overmål imponerte Fossen med agurkpynt på skivene sine også- kan bli folk av sånt!
I går var jeg på årets mest spennende utfordring.
Jeg gikk på ski til Venevassegga...Det var 4.timer og 40 min fysisk anstrengelse som kostet blod, svette og over 2000 kcal!
Vel, det med blod er ikke sant. Jeg kom uskadet fra det takket være at jeg har blitt gammel nok til å se mine egne begrensinger i utforbakke. Jeg satt meg på skiene og seilte kontrollert ned fjellsiden.
I alle tilfeller en STOR seier og jeg er nesten sjokkert over at jeg kan være så fantastisk sporty!
Til alt overmål imponerte Fossen med agurkpynt på skivene sine også- kan bli folk av sånt!
4 kommentarer:
Fjell-skituren så fantastisk ut! Hilsen misunnelig skigutt
Den var det og.
Mvh. Deltakar
hahaha! Dåke kan jo signere med navn då...
Men eg veit jo ken dåke e så da spelar liten rolle sånn sett!
Håper det blir mange flere slike skiturer utover vinteren og våren.
Har ikke sett snø på evigheter jeg. Jeg så hagl i går, det er det nærmeste jeg har vært siden...tja..lenge siden.
Legg inn en kommentar